FAQ / VRAGEN OVER DE MAGIC MIRROR PHOTOBOOTH
VEEL GESTELDE VRAGEN
OF U IETS MOET VOORZIEN ALS ORGANISATOR?
Ja, maar ik ben niet veeleisend.
Voor de MAGIC MIRROR PHOTOBOOTH heb ik minimum één stopcontact nodig.
HOEVEEL RUIMTE U MOET VOORZIEN?
Voor de MAGIC MIRROR PHOTOBOOTH zelf heb ik ruimte nodig van 1 m x 1 m.
De aanloop en poseer zone vraag ik u om een ruimte van 2 m x 3 m vrij te houden.
Kies bij voorkeur een leuk hoekje uit in uw toekomstige feestzaal/feestplaats.
WAT BETREFT COVID-19 / CORONA?
De MAGIC MIRROR PHOTOBOOTH is voorzien van een QR-code.
Via deze QR-code kan de booth gestart worden met uw smartphone.
OF U DE FOTO’S DIGITAAL KAN KRIJGEN?
Alle foto’s gemaakt met de MAGIC MIRROR PHOTOBOOTH worden automatisch bewaard.
Deze foto’s worden ten minste zeven werkdagen na de afloop van uw feest/evenement
aan u bezorgd.
OF ER DATA BIJGEHOUDEN WORDT?
Indien gewenst kan de MAGIC MIRROR PHOTOBOOTH e-mailadressen vragen en bijhouden.
OF ER INTERVENTIE IS?
Indien er zich een probleem MAGIC MIRROR PHOTOBOOTH stelt tijdens uw event,
ben ik steeds telefonisch bereikbaar.
Indien nodig kom ik zelf ter plaatse om dit probleem op te lossen.
Hallo! Ik ben Glenn. De man achter ‘De gastenfotograaf’.
Als Covid-19 ons één ding geleerd heeft, dan is het wel dat we
moeten genieten van ieder moment.
Familiefeesten of bedrijfsevenementen zijn unieke gebeurtenissen.
Gebeurtenissen waar unieke momenten beleefd worden
vragen voor mooie herinneringen.
Met ‘De Gastenfotograaf’ wil ik tastbare en visuele herinneringen leveren.
Herinneringen waar we met een glimlach aan kunnen terugdenken.
VERTEL ME OVER UW FEEST!
CONTACTEER ME VIA E-MAIL
NUTTIGE INFORMATIE
BE73 7360 0765 2960
BTW BE 0558.912.119
SOCIALE MEDIA